pátek 21. července 2017

Kornfeil a Hanik prišli v Taliansku v závere o šancu na životné výsledok

Obaja Česi po podarené kvalifikácii a štarte z druhej rady boli až do záveru súčasťou silnej vedúci skupiny, v ktorej sa neustále poradie miere rozširovalo a Kornfeil aj Hanik sa opakovane ocitli na medailové pozíciu. Udalosť v poslednom kole ale obaja pripravila o šancu vybojovať stupňa víťazov, na ktorých bol z českých jazdcov naposledy v roku 2010 pri triumfe vo Veľkej cene Španielska Moto2 Karel Abrahám.Kornfeilovým maximom zostalo piate miesto, Hanikovým siedmej.

"Bol to úžasný preteky a veľmi som si ho užil, mrzí ma nezavinený pád, pretože debna bola už tak blízko!" Uviedol Haník na svojom facebookovom profile, podľa ktorého dostal Vázquez za spôsobenie nehody trestný bod. "Snažil som sa v zákrute nájsť miesto, aby som sa moho l posunúť stavkove bonusy kúsok dopredu, lenže zrazu prišla rana a ležal som na zemi. Nemohol som s tým nič robiť, pretože to do mňa narval zozadu. Veľa to zamrzí, pretože debna bola dnes veľa reálna. Bol to asi môj najlepší závod, "dodal.

Kornfeil po kolízii krajana so Španielom skončil mimo trať a prišiel tým o šancu na slušné umiestnenie. "Bohužiaľ aj to je šport.Dnes sme určite mali na to, aby sme sa umiestnili na popredných pozíciách, takže je ten koniec celkom sklamanie, "uviedol na svojom oficiálnom webe Kornfeil, ktorý mal cez nevydarený koniec zo závodu dobrý pocit. "Mal som mal motorku fantasticky nachystanú. Cítil som sa veľmi dobre, čo asi každý poznal z môjho jazdeckého prejavu. Je potrebné si z toho zobrať to, že sme opäť urobili veľký progres a zašli krásny závod. "Premiérové ​​víťazstvo v kariére vybojoval na okruhu v Mugelle Portugalč an Miguel Oliveira o 71 tisícin pred britským lídrom šampionátu Dannym Kent.

Závod najsilnejší kategórie MotoGP vyhral Španiel Jorge Lorenzo na yamahe a pripísal si tretie víťazstvo v rade.Druhý bol Talian Andrea Iannone s ducati sport stavky pred krajanom Valentinom Rossim, ktorý si udržal vedenie v majstrovstvách sveta. Taliansky veterán bol na stupňoch víťazov vo všetkých šiestich tohtoročných Veľkých cenách a vedie pred tímovým kolegom Lorenzom už len o šesť bodov.

Sen o obhajobe titulu sa rozplýva Marc Márquez.


Mladý Španiel sa dokázal vyrovnať so štartom z trinástej pozície a prepracoval sa až na druhú priečku, ale spadol a preteky nedokončil. V priebežnom poradí stráca na piatej pozícii na Rossiho 49 bodov. Jediný český jazde c v kráľovskej kategórii Abrahám druhýkrát v sezóne došiel do cieľa Grand Prix. V úvode pretekov musel za predčasný štart prejsť boxy a Veľkú cenu dokončil ako predposledný, sedemnásty s odstupom minúty a štvrť za Lorenzom.Na prvé body v sezóne tak stále čaká.

"Môžem si za to sám, ten štart som samozrejme ulial a bola to moja chyba. Trochu škoda je, že aj keď som hneď spomalil a vôbec nič na tom nezarobil, tak som rovnako dostal penalizáciu. Podľa pravidiel platných od tohto roka by to tak byť nemalo. Ale beriem to, moja chyba, "uviedol na svojom webe Abraham. "Avšak pre nás vo vnútri tímu je to pozitívne. Jazdil som konkurencieschopné časy celý závod a hlavne sa podarilo eliminovať problém so zadným tlmičom, ktorý nás trápil od začiatku sezóny, "dodal.

stavkovanie

Žádné komentáře:

Okomentovat