neděle 23. července 2017

Olomoucký kouč Kalvoda zmeny chválil, Ordoš sa však skritizoval

Kým Kalvoda mal pre Ordos slová chvály, skúsený hráč sám seba kritizoval. "V mojom veku už som súdny a musím povedať, že prvý polčas bol katastrofálny, mal som strašne veľa lacných strát. Nechcem sa na nič vyhovárať, je to jednoznačne moja chyba. Na druhú stranu som hral ligový zápas po dlhej dobe - a ono to je veľa poznať, "povedal klubovému webu.

Päť kôl borec s reprezentačný minulosťou, zvyknutý plniť úlohu ťahúňa tímu a rozdielového hráča, len paberkoval a zbieral minúty ako žolík. Aj nedostatok hernej praxe sa podpísal na prvé veľké šancu, keď sám zo značky penalty hlavičkoval nepresne.

"Možno keby som bol v pravidelnom hernom vyťažení, tak to riešim úplne inak.Ale človek sa chce vždy chytiť jednoduchú vecí a nevymý šľať. Riešil som to zle, mal som si to dať na prsia a upratať to, "premýšľal.

Gólov sa skoro dočkal v druhej polovici, jeho prihrávku však ztečovala obrana Vysočiny na tyčku. Na Ordos bola vidieť obrovská chuť, zápas odmakali, ale kazil. Kalvoda mu dal šancu pod hrotom Malc miesto najväčšiu letnú posily Juraja Halenár, ktorý je zatiaľ s jednou asistenciou málo produktívne.

"Halenár je podľa štatistík hráč, ktorý nabehá najviac kilometrov z mančaftu, ale stavil som na Ordžiho, ktorý dal v pohári v Rosiciach tri góly," vysvetľoval. "Hali sa za päť stretnutí dostal len do jednej asistencie, v tomto to asi bolo.Ale je kvalitný hráč a dostane sa do toho. "

Krajan Malec sa blysol v premiére v slovenskej lige víťaznú trefou. Spoza šestnástky zamieril z miesta placírkou tak presne, až sa lopta otrel na ceste do bránky o tyč. Inak však bez centimetra dvojmetrový dlháň pôsobil ťažkopádne, na čom sa mohlo podpísať aj nedávne svalové zranenie.

"Tomáš je typický zakončovateľ. Proti Jihlave si to našiel, krásne loptu upratal. To my od neho potrebujeme. Nepotrebujeme, aby predvádzal nejaké finesy, potrebujeme góly, "chválil ho záložník Plšek, ktorý mu pri góle asistoval.

A tešia sa, až v nedeľu na Sparte tím vystuží tiež nečakaná plzenská posila Roman Hubník.Jeden z najlepších stopérov ligy už by mal byť fit. "Na Romanovi je vidieť, že je to persona, že niečím prešiel. Srší to z neho. Myslím, že tímu dodá pokoj av kritických chvíľach ho upokojí. "

Kalvoda s ním počíta do stredu obrannej štvorky, zrejme na miesto kapitána Rajnoch. "Roman je hráč, ktorý patrí medzi najlepšie stopery v lige. Určite s ním nebudeme šachový na beka, "naznačil.

Na Letnú vyrazí Hanáci povzbudení prvý výhrou aj sa stále skvalitňujúce sa tímom. "Ani tak nejde o sebavedomie, ale sk� �r o trošku viac pokoja. Ale zase ideš na Spartu, nemáš čo stratiť, potom znova doma budeme musieť. Takže je to stále dookola.Vlastne ani neviem, na čo si sťažujte, sme pod tlakom stále, "uzatvára Ordoš.


Žádné komentáře:

Okomentovat